AFHOLDTE ARRANGEMENTER 2015
16. december 2015
"Sidste år holdt vi jul på Vesterbro – i år er turen kommet til Nørrebro, med foredrag ved Kahlil Nayssin, fællesspisning og teater"
28. oktober 2015
"Hvordan tilrettelægger vi det gode PR-samarbejde, når vi som fast scene får besøg af gæstespil og kompagnier?"
6. august 2015
SOMMERTEATERTUR TIL ”VISEN OM SIDSEL”
"Vi holder traditionen i hævd med sommerudflugt til Grønnegårds Teatret med spisning
og forestilling"
10.-13. september 2015
"Rejseudvalget arbejder på højtryk for at finde den perfekte destination for Scenekunstens Kommunikations næste rejse. Indtil videre ved vi dog med sikkerhed, at vi rejser d. 10. - 13. september 2015 og at det bliver en inspirationsrig tur med masser af interessant faglighed og skønne kollegaer"
16. juni 2015
SÆRE, SÆRLIGE SÆRARRANGEMENTER
"Teatrenes formidlere har fået travlt med at sætte liv i foyeren. Vi inviterer til et stigende antal debatter og særarrangementer – selv om det måske ikke er teatrets kunstneriske kerneopgave. Hvorfor gør vi det ekstra arbejde i en presset hverdag"
6. maj 2015
ORDINÆR GENERALFORSAMLING I SCENEKUNSTENS KOMMUNIKATION
5. marts 2015
FAGLIG FRADAGSBAR - "O, FOR THE LOVE OF SHAKESPEARE"
"Begivenheden foregår i det stemningsfulde Kongernes Lapidarium, hvor Why Not Theatre opfører den site-specific vandreforestilling O, for the love of Shakespeare. Forestillingen er en del af Copenhagen Litterature Week og opføres på engelsk."
9. marts 2015
"Outreach, læring, publikumsudvikling, brugerinddragelse – nyt, kært område har mange navne og lige så mange facetter og udviklingen løber bare stærkt. Mandag d. 9. marts kl. 16 – 18 på Skuespilhuset vil udvikler og dramaturg Sofie Rask Andersen fortæller og deler viden omkring det nye område de på Det Kongelige Teater kalder KGL+. "
20. januar 2015
"Mette Wøhlk Veneman, ansat som arrangementschef på Det Ny Teater i snart 9 år, vil på opfordring gå en kort rundvisning på teatret. Mette vil fortælle om arbejdet med at sælge teatrets lokaliteter til andre formål end netop teaterproduktion. Hun kommer ind på hvordan det kan lykkes at inspirere arrangører fra erhvervslivet så de får ekstra opmærksomhed fra de indbudte tilhørere omkring deres budskab, produkt eller øger fællesskabsoplevelsen for deres medarbejdere."